انواع جت لایت برای روشنایی نما ساختمان
پیشنهادات

انواع جت لایت برای روشنایی نما ساختمان

زمان مورد نیاز برای مطالعه

3 دقیقه

انواع جت لایت برای روشنایی نما ساختمان

انواع جت لایت برای روشنایی نما ساختمان یکی از بهترین گزینه‌ها هستند. این محصولات را می‌توانید با مراجعه به دسته بندی انواع جت لایت در سانی لایت با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه انتخاب و خریداری کنید. 

جت لایت 15 وات

یکی از با کیفیت‌ترین این تجهیزات جت لایت ۱۵ وات مدل اکو است که قیمت بسیار مناسبی داشته و به همراه کارت گارانتی و ضمانت اصالت یک ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این محصول برای نورپردازی نمای ساختمان بسیار مناسب بوده و دارای ولتاژ کاری ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است.

محصول مورد نظر نوردهی ۱۵۰۰ لومن داشته و می‌تواند یک فضای کوچک در خانه و یا اداره را روشن کند. زاویه پرتاب نور آن هم ۲۵ درجه است. پس می‌تواند نوری متمرکز به وجود آورد.

برای خرید این محصول به این صفحه مراجعه کنید.

در این مقاله به معرفی بیشتر این تجهیزات خواهیم پرداخت و انواع آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

جت لایت چیست؟

جت لایت یکی از بهترین راهکارها برای نورپردازی و تامین روشنایی نماهای مختلف است و عملکردی مشابه با یک نورافکن زمینی و پایه دار دارد.

شما می‌توانید انواع جت لایت را بر روی هر سطحی که تمایل دارید نصب کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهید تا دستگاه مورد نظر یک نور خط‌ دار را با شتاب و برد بالا به ساختمان مد نظرتان بتاباند.

جت لایت‌ها با بدنه‌هایی از جنس مرغوب ساخته می‌شوند تا مقاومت بالایی در برابر آسیب‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی داشته باشند. وجود این بدنه محکم و مقاوم کمک می‌کند تا محصول مورد نظر در برابر بارش باران و برف، تابش مستقیم نور خورشید، گرما و سرمای شدید، زنگ زدگی و.... از خود حفاظت کند.

انواع جت لایت

این نوع نورافکن‌های زمینی بر اساس توان الکتریکی در انواع ۳ تا ۱۵ وات جای می‌گیرند و می‌توان بر اساس میزان قدرت پرتاب نور نیز آن‌ها را دسته بندی کرد و در انواع ۳۰ تا ۵۰ متر قرار داد. از سوی دیگر در حال حاضر تولید کنندگان این محصولات را در رنگ‌های مختلفی طراحی کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

از میان انواع جت لایت، محصولات ۳ وات برای ساختمان‌ها و نماهای با ارتفاع کم مناسب به نظر می‌رسند. شما می‌توانید از این تجهیزات برای نورپردازی و تامین روشنایی ساختمان‌های دو طبقه استفاده کنید. این محصولات در حالت معمول نور را با زاویه ۲۵ درجه و تا ارتفاعی در حدود ۱۰ متر پرتاب می‌کنند.

در ساختمان‌های ۳ تا ۴ طبقه می‌توانید از جت لایت ۵ وات استفاده کنید. این محصولات برای نورپردازی و روشنایی خطی تا طولی در حدود ۱۵ تا ۲۰ متر مناسب به نظر می‌رسند. در حالی که از انواع جت لایت ۱۰ وات برای نورپردازی در ساختمان‌های بلند و برج‌ها استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید.

طول نوردهی این تجهیزات به چیزی در حدود ۳۰ متر می‌رسد. جت لایت‌های ۱۲ وات اوسرام یکی دیگر از انواع پرکاربرد این تجهیزات نوری و نورپردازی هستند. در مواقعی که قصد دارند بناهای تاریخی و یا مجسمه‌های بزرگ را نورپردازی کنند از این محصولات کمک می‌گیرند.

به طور کلی استفاده از این نوع جت لایت برای مصارفی که در آن‌ها روشن کردن یک سطح از بالا ضرورت دارد، رواج یافته است.

انواع جت لایت سانی لایت

انواع جت لایت عرضه شده در فروشگاه سانی لایت قیمت‌های متنوعی هم دارند که بر اساس عواملی از قبیل جنس بدنه، توان مصرفی، قطعات به کار رفته در ساختار، برند سازنده، درجه حفاظت، ولتاژ، رنگ نور و بدنه مشخص شده است.