بررسی ویژگی ها و قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت
پیشنهادات

بررسی ویژگی ها و قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت

زمان مورد نیاز برای مطالعه

3 دقیقه

پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت

کیفیت بالا و در عین حال مناسب بودن قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت مدل EXTD باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصول برای مصارف مد نظر خود باشند. با این حال ویژگی‌های این پروژکتور تنها در این موارد خلاصه نشده و مزایای دیگری نیز دارد که آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. در این مطلب به برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها اشاره شده است. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بوده و یا می‌خواهید قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD مدل EXTD را بدانید با ما همراه باشید.

پروژکتور 200 وات سانی لایت

معرفی پروژکتور ۲۰۰ وات اس ام دی مدل EXTD و ویژگی­ها

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر خرید پروژکتور ال ای دی و اس ام دی برای مصارف مختلف با افزایش قابل توجهی روبرو شده و مدل‌های گوناگونی از این محصولات در بازار وجود دارند. یکی از پراستفاده‌ترین انواع این پروژکتورها پروژکتور ۲۰۰ واتی اس ام دی سانی لایت بوده که با مدل EXTD روانه بازار مصرف شده است.

افرادی که تمایل دارند از یک پروژکتور با ویژگی‌های خاص برای روشنایی بخشی به فضاهای بزرگ استفاده کنند می‌توانند این محصول را برای خرید در نظر بگیرند.

پیش از خرید این محصول و آگاهی از قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت مدل EXTD باید به این نکته توجه داشته باشید که پروژکتورهای smd از چیپ‌های اس ‌ام‌ دی برخوردار شده‌اند. به همین دلیل می‌توانند نوری کاملاً یکنواخت را با کیفیت بسیار بالا به وجود آورند.

پروژکتور ۲۰۰ وات اس ام دی مدل EXTD از توان نامی ۲۰۰ وات برخوردار شده و لذا نور تولید شده توسط آن روشن و پرقدرت است. این پروژکتور از طول عمر و دوام بالایی هم بهره‌مند شده و بیش از ۲۵ هزار ساعت بدون نیاز به تعویض و یا تعمیر به کار خود ادامه می‌دهد.

جنس بدنه این محصول آلومینیوم دایکست بوده و با رنگ بدنه مشکی به همراه کارت ضمانت و اصالت یک ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا خیال خریداران بابت کیفیت و کارایی محصول راحت باشد. وزن خنک کننده این پروژکتور ۲۰۰ واتی سانی لایت ۹۰۰ گرم بوده و تعداد چیپ‌های آن به ۱۹۲ عدد یعنی ۶۰۰ میلی آمپر غیر ایزوله می‌رسد.

پروژکتور ۲۰۰ وات اس ام دی سانی لایت مدل EXTD زاویه نوردهی ۱۰۰ درجه دارد و جنس محافظ آن شیشه سکوریت است. این پروژکتور از ابعاد ۲۸ در ۲۳ سانتی‌ متر بهره برده و درجه حفاظت آن آی پی ۶۵ است. برخورداری از ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت برق شهری و شار نوری ۲۰۰۰ لومنی و پاور فاکتور مثبت ۰.۶۵ از دیگر ویژگی‌های این محصول بوده و از مهمترین دلایل استقبال فراوان از آن است.

این پروژکتور سانی لایت به یک درایو داخلی مجزا نیز مجهز شده است که می‌تواند به حذف فلیکر و نوسانات دست زده و نور با کیفیتی را فراهم سازد.

برای خرید و آگاهی از قیمت پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت مدل EXTD می‌توانید به فروشگاه سانی لایت مراجعه کرده و این محصول را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

موارد کاربرد و مصارف پروژکتور ۲۰۰ واتی اس ام دی مدل EXTD

کیفیت بالای طراحی و ساخت و ویژگی‌های فنی قابل توجه باعث شده تا این محصول مناسب کاربرد در فضاهای مختلف باشد و شما بتوانید انواع متنوعی از مکان‌های با وسعت و متراژ بالا را با کمک آن روشنایی بخشید.

در حال حاضر برای روشن کردن اماکنی مانند فضاهای ورزشی، صنعتی و تجاری از پروژکتور ۲۰۰ وات SMD سانی لایت مدل EXTD استفاده می‌کنند و یا پارک‌ها، بوستان‌ها، بلوارها، سطوحی مانند دیوارها و سقف‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های همایش و کنفرانس و... را روشن می‌نمایند.